Tuesday, January 25, 2011

Apa Tok? Motorola Xoom!


Aku tak lah tahu sangat hal-hal eletronik ni,tapi aku memang minat dengan brand Motorola. Barangannya lain dari yang lain. Lagipun aku ada sentimental value dengan brand Motorola ni sebab handphone first ku adalah Motorola. Ok,cukup dengan kenangan lama. Aku memperkenalkan Motorola Xoom.


Motorola Xoom ni bagi aku lebih kurang macam iPad,lepas iPad keluar terus berlumba-lumba manufacturer nak buat tablet. Mula-mula Samsung Galaxy Tab, lepas tu CSL. Aku tak ingat apa benda nama model CSL nih, benda local kan? Standard. Hahaha

Motorola Xoom datang dengan 10.1 inch widescreen display, cukup besar bagi sapa-sapa yang nak menunjuk nunjuk yang diorang lebih advance dari orang lain,seperti lepak di Starbucks Spring, HD pulak tu. Kalau dah namanya HD, korang boleh tengok movie dengan detail sampai korang boleh nampak bulu kaki dengan bulu hidung. Lebih kurang macam tu la. Hihihi.


OS (Operating System) untuk Xoom adalah Android 3.0 Honeycomb. Details korang boleh la bertanya kepada mereka yang terer bab-bab Android nih, tak pun korang google la sendiri. Hihihi. Tapi aku rasa benda ni sememangnya khas digunakan untuk mereka-mereka yang menghabiskan sepenuh masanya untuk online.. Apa pun, korang tengok sendiri video Motorola Xoon dari CNet. Enjoy!




Dari: Motorola

4 comments:

  1. pelu ka mdh lepak di starbuck spring?? byk gk starbuck...spring juak knak... (bruk ada bnyi tang up kit,nk?) hahaha!!

    ReplyDelete
  2. hahaha..aok la..rah spring bok up kit bunyi nya..sbb kmk riya dah jmpa urg ngga cta korea,rah starbucks spring..hahahaha..pereyy2

    ReplyDelete
  3. mst dlm ati ktk pun nk bli juak nk??? sbr2.. lak ada gk nk canggih dr xoom tok... ya bruk ktk lepak rah starbuck spring ngga cita... haha!!!

    ReplyDelete
  4. gila tak nak,mn ngga cta rah spring..HD gk ya..ne x upp!hahaha

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...