Tuesday, January 25, 2011

Apa Tok? Mark van Bommel?


Siapa Mark van Bommel? Sedara Mark Zuckerberg ka? Yang pasti nya urang Belanda. Mesti tetak dak kawan ku maca entri tok. Pa aku salah tweet ngan cdak yang aku madah Belanda menang world cup.Hihihi. Boh post benda ya takurang oi,supan ku do. Aku dah post lam blog ku tok jadi setel lah o.Hahaha

Aku terkejut nangga tweet dari official Bundesliga pun twitter , bila mana nya madah van Bommel tok akan join kelab besar Itali, AC Milan.Full ceritanya takurang leh baca rah sitok. Walaupun aku sik ambik tauk gilak domestic league dak Deutschland tok tapi aku ambik tauk juak la sikit-sikit hal Bayern tok.

First aku start nangga Bayern bila sidak lawan ngan Man. United masa final UEFA Champions League mun sik silap aku taun 1999. Time ya Man. United menang treble masa ya,mun sik silap aku lah. Bila nangga sidak Bayern main, time ya Oliver Kahn jadi keeper, aku nang sepek. Aku ingat gik baju dak Bayern pake malam ya kaler kelabu,kakya merah rah bahu. Start dari sialah lah aku menanam minat kedak yajak ngan Bayern tok.



Di sambung cerita, van Bommel masuk Bayern taun 2006 lekak nya pindah dari Barcelona. Bagi aku van Bommel banyak nulong Bayern, jadi aku rasa Bayern lak leh jadi kedak Liverpool lekak ilang Xabi Alonso. Mungkin juak sik sebab Bayern rame player yang ada potensi kedak

Thomas Muller,nang perform bila nya main masa World Cup riya ;

Franck Ribery, player Perancis nok popular dengan maca doa before main game tapi kredibilitinya tercalar sikit lekak skandal ngan pelacur dibah umor; kakya rame gik lah. Pande-pandelah takurang google kaktok. AC Milan kinek tok tengah perform and aku rasa dengan bertambahnya van Bommel lam skuad sidak akan menguatkan agik team Rossoneri tok. Bye-bye van Bommel!

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...