Wednesday, January 26, 2011

Apa Tok? Jeraya ka?

Hasil dari nyelongkar link-link dari kawan ku tok aku share ngan takurang gamba-gamba jeraya yang mana aku rasa sik lah bahaya tapi cuak juak lah mok lalu.Hahaha. Bak kata lecturer aku lam kelas, mun jumpa masalah setelkan masalah ya secara profesional ngan ekot engineering ethics. Jadi aku rasa dari gamba tok, sidak engineer nang dah mike cara terbaik pake molah jeraya rah sia.Hihihi. Nuff said, tangga la gamba tok takurang pun.



Gelik da juak sa nyawa nangga jeraya kedak tok. Hahaha. Ada gik gamba sikit dari website nok di ambik aku. Tangga dikpun la o. Sik kira camne pun upa jeraya, jaik ka bagus ka, mun kita hati-hati embak keta, insya-Allah sikda papa jadi. So kawan-kawan, don't drink and drive.Peace!


No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...