Monday, August 15, 2011

Gambar Apa: Ashton Kutcher Villa

Ini bukan sebarang villa. Ini villa di atas roda. Chewah. Trailer yang bernama "The Heat" ni berharga $2 juta, panjang 53 kaki dan mempunyai berat 30 tan. Siapa yang tinggal dalam ni? Ashton Kutcher. Trailer ni disewakan kepada Ashton Kutcher dengan harga $ 8750 seminggu. Hohoho.






 Apa yang ada dalam The Heat ni? 7 biji TV Plasma 3D berukuran 60 inci, 2 bilik mandi, dapur dan ruang untuk bersidang. Antara penyewa The Heat ni adalah Mariah Carey, Vin Diesel & Sharon Stone. The Heat juga dilengkapi dengan video keselamatan 360 darjah.



Apa yang menarik tentang The Heat? Bila ada pelawat datang menekan butang loceng, kelantangan sistem stereo & TV akan mengurang dengan sendiri & wajah pelawat tersebut akan keluar di setiap skrin. Malah, ada penyewa yang meminta agar master bedroom di lengkapi dengan thumb scanner. Hohoho. Gilos.


The Heat ini direka oleh Ron Anderson. Selain The Heat, ada tiga lagi model villa beroda yang boleh disewa; Baby Girl, Studio One & Aspen. Anderson juga telah menjual 9 villa beroda ni dengan harga $2 juta. Gilos! 

Dari: DailyMail

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...