Thursday, March 3, 2011

Apa Tok? iPad 2?


Aku ingat malam marek aku mok polah post tok, tapi dek kerana mata aku pande gilak mujok nyuroh ku tido jadi tido jak lah. Hahahaha. Marek tanggal 2nd March Steve Jobs rela turun padang introduce dengan Apple gadget lover iPad 2 di San Francisco pukul 10 pagi waktu sidak lebih kurang pukul 2 pagi waktu kita. Sebelum tok teaser sidak cuma gambar calendar yang dikupak belakangnya ada gambar iPad dengan 2 besar rah depan.


Tablet terbaru dari Apple tok datang dengan dual-core processors & 2 kamera depan belakang. Dengan speed processor yang ada pada iPad 2, graphic speed nya bertambah 9 kali lebih laju. Lebih nipis dari iPad, berat 1.33 lbs lebih kurang 600 grams, storage size 16, 32, 62 GB. Kamera belakang 720p & depan VGA camera. Apa yang menggembirakan sidak Apple gadget lover tok iPad 2 akan dijual 11 Mac tok pada harga $499.


OS iPad 2 adalah latest dari Apple, iOS 4.3 dengan browser Safari yang telah ditambahbaik oleh Apple. Datang dengan 2 warna, hitam & putih. Apa yang menarik kali tok ialah accessories iPad 2 tok. HDMI cable dengan covernya. Cover iPad 2, Smart Cover yang mana takurang mun bulak jak cover ya, iPad takurang akan automatic on dirikpun & mun ditutup balit iPad takurang akan berada dalam mode sleep.


Ada banyak gik takurang boleh explore apa yang baru tentang iPad 2 tok. Takurang boleh tangga dikpun di website yang takurang suka. Pencinta gadget Apple nang menunggu-nunggu iPad 2. Yang best nya ada research di polah di USA, yang pembeli Apple tok adalah loyal dengan brand sidak. Mun takurang mok nangga comparison antara tablet, boleh klik sitok.

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...