Thursday, March 3, 2011

Apa? Kereta Ahmadinejad Berharga £1.5M?

Haaa, sebelum tok aku madah hal rambut Justin Bieber nak? Kali tok kereta Peugoet presiden Iran, Mahmoud Ahmadinejad di lelong dengan harga £1.5M. Kereta Peugoet model 504 tok penah di embak oleh Mr. Presiden pada tahun 1970 masa nya jadi datuk bandar Tehran & mula di lelong tahun lepas.


Kereta yang berusia 34 tahun tok di jual kepada orang Iran dikpun. Dari apa dipadah oleh sidak Iran dikpun, sidak madah website tempat lelong kereta Mr. Presiden tok dilawat oleh dak Amerika lepas Iran. Waaaaa, nang minat dak Amerika tok hal Ahmadinejad tok.



Hasil lelongan tok kelak akan digunakan pake support perumahan kos rendah. Mmmm, bila gik Najib mok polah camtok o. Aku rasa Najib sikmok polah sebab barang nya sikda value. Hihihihi. Opssss. Tapi nak, best juak o jadi selebriti tok, barang dijual kompom da harga. Hahaha. Mok jak aku jual boxer aku mun aku dah popular lak, da ndak rega o. Muehehehe

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...