Friday, July 15, 2011

Video Apa? Windows 8 Demonstration

Bulan lepas aku ada post pasal Windows 8, kali ni aku pun nak post lagi video pasal Windows 8. Seperti entri lepas, video ini juga memaparkan UI (user interface) baru untuk Windows 8. Mungkin bukan baru,tapi serba baru. Hihihi. Cuma kali ini, video ini memaparkan Windows 8 digunakan di pelbagai jenis komputer. Tapi personally, aku rasa Windows 8 amat sesuai digunakan pada tablet. Setelah menghabiskan masa lebih dari setengah jam tengok video ni (walaupun ada sesetengah part aku tak faham), conclusion aku adalah Windows 8 dibina untuk tablet. Mungkin ini cara pemasaran Microsoft untuk memecah dominasi Apple dan juga Google di dalam pasaran tablet. Ok, panjang lebar aku merepek ni, jom tengok video bawah ni dulu. Hihihi



Dari: Amanz.my

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...